چگونه بک لینک های معتبر بسازیم؟
نوشته شده توسط : عباسی


درین مقاله به نظارت ساخت و ساز اصولی بک پیوند های دارای اعتبار در وب سایت های دیگر  سئو سایت و همینطور پیوند به بقیه تارنما ها در تارنما خویش میپردازیم.


چه دوست داشته باشید، چه خیر، بک پیوند ها از اجزای مهم و اساسی بهینه سازی محسوب می گردند. البته چه چیزی سبب می‌شود که یک بک لینک و پیوند اثر گذار باشد؟ همان طور که گوگل اعلام کرده که با به کار گیری افراطی از عبارات کلیدی عکس العمل می نماید، در بیانیه دیگر نیز اعلام کرده که با ساخت‌و‌ساز بک لینک و پیوند به صورت افراطی نیز واکنش خواهد کرد.

صادقانه بیان کنم که قیمت بک پیوند ها با یکدیگر هم اندازه وجود ندارد و مهمتر از آن بعضا از آنان ممکن میباشد بر درجه تارنما تاثیر منفی بگذارد. درپی به تحلیل عامل ها مفید بر قیمت گذاری بک لینک و پیوند ها میپردازیم و در خصوص شیوه ایجاد کرد بک پیوند ها در تارنما خویش نیز توضیح می‌دهیم.

بک لینک و پیوند های دارای اعتبار چیستند؟
پیش از جواب به‌این پرسش، در آغاز می ایست به پرسش ذیل پاسخ دهیم:

چنانچه کاربری بر روی یک بک پیوند کلیک نماید، آیا در پی و با آمدن به کاغذ تازه با داده ها دارای ربط روبرو می گردد؟ به عبارت دیگر آیا استفاده کننده با آمدن به نشانی نو وقت خویش را تلف خواهد کرد؟

در صورتی‌که جواب بدین پرسش آری میباشد که شما یک بک لینک و پیوند سلامت دارید. در صورتیکه خیر، صرفا در اکنون اتلاف وقت مخاطب می‌باشید. لپ سخن اینست که یک بک پیوند دارای اعتبار، لینکیست که داده ها به درد بخور و مربوط به انکر تکست به مخاطب می‌دهد. در پی به طور عمیقتری به‌این قضیه میپردازیم.

چرا یک بک لینک و پیوند باید دارنده داده ها با ارزش و دارای ربط باشد؟
در اینجا یک نمونه برای شما می‌آورم. فرض میکنیم که شما یک مقاله در رابطه طریق ماهیگیری نوشته اید. همینطور مقاله دیگری نیز از یک وب سایت چشم اید که در رابطه مهارت های آشپزی میباشد. این مقاله بسیار بی نیاز و دارنده داده ها خوبیست و شما تصور میکنید که احتمالا آیتم پسند کاربرانتان قرار میگیرد. حتی درصورتی که خواننده‌گان مقاله ماهیگیری شما، هم به مورد ماهیگیری عشق مند باشد و هم به آشپزی، بازهم لینک و پیوند داده به مقاله دوم فعالیت صدق وجود ندارد. ولی چرا؟

انگیزه اینست که مقاله آشپزی به مقاله ماهیگیری دارای ارتباط وجود ندارد. یوزرها مقاله وبسایت شما‌را برای کسب داده ها در رابطه ماهیگیری گشوده کرده اند. آن ها انتظار دارا هستند که بعداز کلیک بر روی لینکی در‌این کاغذ، مقاله دیگری در رابطه ماهیگیری ببینند و خیر آشپزی.

حتی درصورتی که مقاله دوم در رابطه داده ها نخستین و سطحی در رابطه ماهیگیری باشد هم پیوند دادن به آن صحیح وجود ندارد. به این دلیل که یوزرها بعداز ورود به برگه نو لینک و پیوند گردیده و قرائت آن بعد از زمان کوتاهی متوجه سطحی بودن مقاله می‌شوند و حس می نمایند که وقتشان در درحال حاضر تلف شدن میباشد. بنابر این پیوند های فرنگی به تارنما های دیگر علاوه بر دارای ارتباط بودن بایستی دارنده داده ها ارزشمندی نیز باشد.

با عدم ساخت بک لینک و پیوند های دارای اعتبار ریسک نکنیم
ریسک هایی که با عدم ایجاد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار می‌کنیم عبارتند از:
مخاطب دیگر عشق ای به تارنما شما نخواهد داشت.
مخاطب از عضویت در روزنامه تارنما خارج می‌آید.
یوزرها از شما تحت عنوان یک منبع دارای اعتبار در وب حافظه نمیکنند.
مرتبه seo شما با کاهش مواجه میگردد.
از سوی دیگر با ایجاد بک لینک و پیوند های دارای اعتبار و دارای ربط به بقیه وبسایت ها کل مفاد بالا معکوس می شود. فیض آن، یوزرها بیشتر، دنبال کنندگان بیشتر، seo بهتر، اعتبار بیشتر و برندینگ حاذق تری خواهد بود. در سود یوزرها عشق و علاقه مند به لینک و پیوند دادن به وبسایت شما میشوند و بک پیوند های بیشتری کسب خواهید کرد.

چه‌طور بک لینک و پیوند های اثر گذار بسیازیم؟
همگی چیز به محتوای وب سایت بر میشود. محتوای باارزش و دارای ارتباط ساخت و ساز فرمایید. همچنان که در‌پی نیز توضیح می دهیم، محتوای وب سایت، مبنا و پایه هر کاریست. در شرایطی‌که که مطالب وبسایت شما دارنده بها محتوایی نباشد، کسی به لینک و پیوند های درون محتوا نیز توجهی نمی نماید.

چه‌طور محتوای نفیس بنویسیم؟
به مکان به کارگیری از جمله ها نا مفهوم، حقایق علمی و ثابت گردیده بنویسید. به عبارت دیگر در تایپ کردن بیانیه ها ظریف باشید. برای مثال به مکان استعمال برای مثال “اکثریت عموم اسم های متفاوتی بر روی گربه های خویش می‌گذارند” جملا‌ت ظریف تری ی بنویسید. از جمله این گزاره را میتوانید با این گزاره بده بستان فرمایید: “پنجاه و دو درصد از اسم گربه در سال 2016 از اسم بشر ها گرفته گردیده است. این درصد بسیار بیشتر از سال 2015 که بیست و دو درصد تصویب گردیده، بوده میباشد.”

یا این که در شرایطی که اهل استعمال از اعداد نیستید می‌توانید از این گزاره به کار گیری فرمایید: “بر پایه ی مطالعات انجام یافته، اسم الیور تحت عنوان بیشترین اسم تصویب گردیده برای گربه های نر و لورا برای گربه های ماده مصرف شده میباشد.”

با به کار گیری از این سیرتکامل جمله ها، داده ها دقیقتر و ارزشمندتری نسبت به پاراگراف نامفهوم نخستین، به خواننده‌گان می دهید. این داده ها بیشتر عبارتند از:

شما بیان کردید که چه درصدی از عموم، یک تیم اسم خاص را بر روی گربه ها نهاده اند.
شما ذکر کردید که بیشترین اسم گربه ها در سال 2016 چه اسم هایی بوده میباشد.
همینطور داده ها ضمنی نیز ارائه نموده اید که از اهمیت برخوردارند: استعمال از اسم بشر ها برای گربه ها در اکنون ارتقا میباشد و مقدار این ارتقا نیز زیاد بوده میباشد.
در صورتیکه که پاراگراف نامفهوم نخستین صرفا خبری که به یوزرها میدهد اینست که برخی از اشخاص اسم هایی را برای گربه هایشان گزینش می نمایند. این گزاره به حدی غیر قابل فهم میباشد که جز داده ها محسوب نمی‌شود. بنابر این با استفاد از تایپ کردن حقایق در رابطه یک مقاله، داده ها بیشتری را به یوزرها منتقل می‌کنید.

درحال حاضر شما یه مقاله گرانبها تنظیم نموده اید، در حال حاضر چه فعالیت بایست فرمایید؟
آن را در شبکه های عمومی مانند توییتر و اینستاگرام به اشتراک بگذارید. به صورت مکرر در رابطه آن در فیسبوک مطالبی پست فرمائید. از شبکه های عمومی برای اکران نوشته های خویش استعمال فرمائید. به واسطه این فعالیت به دو اصلی دست مییابید:

ترافیک تارنما را ارتقا می دهید.
شانس دریافت کردن بک پیوند به مطالب خویش را در دیگر وب سایت ها ارتقاء می دهید.
ولی عمل به اینجا ختم نمیشود. به وب سایت های تخصصی خیس و انجمن های اینترنتی بروید و در گفتگوهای مربوط به مطالب وبسایت خودتان کمپانی نمائید. با گذراندن زمان و انرژی در‌این بیانات، سایر افراد متوجه می‌شوند که شما دارای تخصص و خبره منطقه عمل خویش میباشید و به تارنما شما مسلما سرکی می‌کشند. آن‌ها مطالب وبسایت شما‌را مطالعه می نمایند و به مطالب شما در صفحه ها خویش لینک و پیوند می‌دهند.

چه مواقعی را توصیه نمیکنیم؟
در اینجا مورادی که سفارش نمی‌شود را مطرح میکنیم:

لینک و پیوند وب سایت خویش را در انجمن های صنعتی و چت روم ها قرار ندهید. این فعالیت به مثابه اسپم کردن است و احتمالا از طرف گوگل و بقیه موتورهای کاوش با جریمه مواجه می‌شوید.
در وب سایت های تبادل لینک و پیوند نام نویسی نکنید.
سعی بر گمراه کردن گوگل با ایجاد لینک و پیوند به صورت افراطی و یکشبه نکنید.
با دقت به مطالب نقل شده، با تشکیل داد بک پیوند های نفیس و دارای اعتبار (High Authority Backlinks)، سئوی تارنما را بهبود ببخشید و اعتبار تارنما خویش را بالا ببرید. در فیض ترافیک وبسایت را بالا ببرید و نرخ تبدیل وب سایت را ارتقا دهید.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: